luni, 2 aprilie 2012

Idee absolut malefica pe care nu o voi regreta absolut niciodata.

Let the games begin!

Hm... este mai greu sa incep acest post decat credeam...
Mai intai trebuie sa ma apuc sa spun ca toata aceasta nebunie( nebunie care va urma dupa acest post incolo) are la baza inabilitatea mea de a adormi. Nu pot sa dorm, oricat de mult incerc nu pot sa adorm decat daca sunt epuizata fizic si mental ceea ce nu se intampla in fiecare zi si atunci am tendinta sa citesc. In ultimul timp, spre groaza mea absoluta, nu ma pot opri din a citi carti romantice extra siropoase care tind sa fie foarte grafice. Am devorat in ultimele doua luni un numar impresionant de carti si de povesti care intrece numarul de carti pe care le-am citit in ultimii trei ani. Si cu cat citesc mai mult cu atat devin mai dezamagita de ceea ce citesc si ma inversunez sa gasesc o carte, o poveste care sa nu imi lase un gust absolut amar in gura. De cate ori termin o carte/poveste in ultimul timp nu pot sa nu ma gandesc la nenumaratele lucruri pe care autoarea/autorul le-ar fi putut schimba pentru a face povestea si personajele mai intrigante, mai atragatoare, mai interesante. Nimic nu mai reuseste sa imi capteze atentia si sunt momente in care pur si simplu sar peste paragrafe intregi deoarece nimic interesant nu este prezentat in ele si totul este mult prea cliseic sau mult prea banal. Din primele cateva pagini pot sa imi dau seama cu o acuratete ingrijoratoare(pentru mine pentru ca asta nu rezulta decat in credinta mea ca povestea nu este deloc interesanta) cine ajunge sa fie cu cine si deja asta imi taie totul cheful de a continua sa citesc. Adica, ce rost mai are sa continui sa citesc daca stiu deja de la inceputul cartii ca oricum va ajunge sa fie cu X?
Asa ca din moment ce eu nu pot sa ma opresc din a continua sa citesc asemenea carti, m-am gandit sa le ofer o critica si o nota. Acum nu imi fac nici un fel de aluzii ca cineva va intra pe aici si va vedea critica mea si ma va aproba sau contrazice, dar doar pentru a-mi ocupa noptile mele in care si asa nu am inspiratia necesara sa scriu cu altceva in afara de a citi carti romantice groaznice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu