duminică, 11 decembrie 2011

Real Perception of the world around us

Real perception of the world around us

Mai intai o sa incep cu traducerea acestui titlu atat de... hm...as putea spune ostentativ, dar depinde de perceptia fiecaruia dintre noi. Pe scurt titlul se traduce asa: perceptia reala a lumii din jurul nostru. Interesant, nu? Da, asta cred si eu, numai ca este o mica chichita la mijloc. Nu este vorba despre nici o perceptie obiectiva, nu ve-ti gasi aici nici o parere obiectiva asupra lumii, asupra mediului inconjurator, asupra intreabarilor si problemelor existentiale ale omenirii... oh, v-ati prins deja despre ce vreau sa spun, nu? Daca nu, sa exemplific: este vorba de parerea mea PUR subiectiva asupra lucrurilor pe care eu le voi considera demne de atentia mea. Asta suna atat de egocentric dar este un blog personal, nu cred ca se asteapta cineva sa gaseasca ceva obiectiv pe un blog personal mai ales ca nici macar pe trei sferturi din blogurile profesionale nu se gaseste ceva pur obiectiv ci mai mult lucruri subiective.
Perceptia mea asupra acestei lumi in care am avut ghinionul sa ma trezesc este una sucita, demna de instabilitatea mea mentala si va anunt de pe acum ca celor carora nu le place sa vada partea pesimista, nenorocita, tampita, cruda, de-a dreptul atroce a acestei lumi nu au ce cauta aici. Nu voi picta in frumoase culori pastelate si nu voi inveli in dantela nimic deoarece pentru mine nu exista acea parte a lumii. Nu o vad, daca voi o vedeti pe undeva prin jurul vostru da-ti-mi si mie un semn si poate se naste in inima mea neagra speranta ca intr-adevar mai exista o sansa pentru un viitor mai sigur decat ceea ce prevad. Desi nu o sa fiu nici chiar atat de afurisita incat sa arat numai uratenia acestei lumi, trebuie sa existe totusi un echilibru si daca in realitate acel echilibru lipseste momentan de la postul sau macar aici pe blogul acesta sa isi miste fundul lenes. Lucru greu de realizat, de altfel, pentru mine care tind mai mult spre pesimism decat spre optimism pentru ca, hai sa fim seriosi, daca esti pesimist nu ai cum sa fi ranit in timp ce daca esti un continuu optimist o c-ai iei in bot, literalmente, destul de rau si de des.
O, dar hai ca v-am plictisit destul. Mi-am incheiat, cel putin pe ziua de azi tirada nefolositoare si complet subiectiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu